In de low oxy cargo ruimte

Hangende verdieping bovenin Cargo, de onder verdieping van de Cabin.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 16-07-2018 20:15

Jimmy sjokt verder over de hull van de Starling. klonk klonk klonk..

Het voordeel van weer eens in een crew zitten is een eigen schip om aan te tinkeren. Die Scott wist wel wat hij deed, maar zoals gewoonlijk hebben de nieuwe eigenaren vooral geïnvesteerd in het passagiers gedeelte. En die keuken, die heeft hij nog nooit zo uitgebreid gezien op zo'n klein schip.
Maar een stuk van de achterliggende elektronica en mechanica oogt meer dan 50 jaar oud. Enorme klus, ook enorme uitdaging..

Maar (vermoed ik, Magiel) Jimmy is een beetje een zwerver?

Henk staart naar zijn comm, waar hij Jimmy's vorderingen volgt. Tergend langzaam. Hij zuigt automatisch aan de tube voor water in de helm, voor een rook gevoel.

Dan krijgt hij een melding tussendoor..

De lift beweegt. Van deze verdieping omhoog.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 16-07-2018 22:30

Henk checkt de med-bay computer om te zien of Sai nog daarin ligt en hij niet stiekem wit is gegaan om eten klaar te maken. Zijn andere hand gaat naar zijn wapen, dan kijkt hij naar het scherm waarop de locatie van Jimmy is te zien.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 17-07-2018 06:58

Jimmy is de indringer zeker nog niet vergeten en bedenkt zich dat hij nu in het luchtledige zweeft. Een gedachte die hij snel van zich afschudt.
"Zeg Henk, die lift die omhoog komt ,wie zit daar in? Iemand van die filmploeg?"vraagt hij een beetje paniekerig terwijl hij nu zowaar bijna struikelt omdat hij teveel haast wil maken met de magnetische schoenen aan zijn voeten.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 17-07-2018 11:19

"Niets aan de hand, zal inderdaad de iemand van de filmploeg zijn. Kom gewoon rustig naar de luchtsluis." Ondertussen pakt Henk het wapen en verdeeld hij zijn aandacht tussen het scherm met de status van Jimmy, het med-bay scherm en de gang.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 17-07-2018 12:24

Aan hand van het dunne doch sterke koord komt Jimmy weer bij de airlock aan , werkt zich naar binnen. Zorgt dat het lijntje weer oprolt en met een laatste blik op het universum sluit hij de boel.

Ondanks de schade, aangebracht door de indringer, drukt hij op knopje in het paneel om weer lucht toe te laten.

"Zo. Daar ben ik weer." Zegt hij terwijl de magnetische werking van zijn laarzen uit zet.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 17-07-2018 13:53

Met diep excuus meld het Medbed, enigszins op beledigde toon in de tekst, dat de patiënt tegen de wil van het bed vertrokken is.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 17-07-2018 15:48

Henk zucht, "Mooi, ik gok dat het Sai was die de lift gebruikte, medbay meld dat hij weg is. Laten we hier de boel opruimen en dan naar de keuken gaan, gok dat we hem daar wel gaan vinden."

Henk doet zijn ruimtepak uit en bergt het op in de kast, verder ruimt hij nog wat dingen op die daar lagen. Zodra hij een hand vrij heeft steekt hij een sigaret op. "Zo daar was ik aan toe." Dan blaast hij een wolkje rook uit.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 17-07-2018 22:03

" Ja is goed. Ik gooi mijn spullen in de locker en dan kom ik er ook aan. koffie zou er wel ingaan...hoewel het is al laat..ach maakt het uit."
zegt Jimmy terwijl hij al wat spullen opruimt

" de schade is te overzien maar bij de volgende stop moeten we die buitenkant wel aanpakken"

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 18-07-2018 21:45

"volgende stop is tortuga, daar hebben we een dock. Daar moeten we het een en ander wel kunnen repareren. Scott kan dan ook helpen." Henk kijkt hoe Jimmy zijn spullen op bergt en loopt dan naar de lift. "Ik heb ook wel zin in koffie en wat eten. En het is hoog tijd dat we koers zetten naar tortuga."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 26-07-2018 19:53

(later tijdstip)

Henk komt binnen een begint uit kasten grote tassen te halen. Uit die tassen haalt hij netten en kabels op rol, verder legt hij een ruimtepak voor zichzelf klaar.

Dan steekt hij nog snel een sigaret aan en neemt een flinke hijs. Henk pakt zijn com. "Sai, ik hang alvast een paar spullen buiten voor de berging."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie