In de low oxy cargo ruimte

Hangende verdieping bovenin Cargo, de onder verdieping van de Cabin.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 27-07-2018 11:53

Henk trekt zijn pak aan een zekert zich aan een lijn dan zet hij de spullen in de luchtsluis en gaat erom zelf ook in. Hij sluit de deur en maakt de andere kant van zijn lijn vast.

Nadat de lucht weg gepompt is opent hij de buitendeur en begint het bergingsmateriaal aan de buitenkant van de Starling vast te maken.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 27-07-2018 15:07

Henk hangt te grote cassettes op waar een opgerolde lange kabel op zit. Dan hangt hij opgerolde kortere kabels en netten om materiaal in te doen aan het uiteinde van de kabel die op de cassette zit.

Wanneer alles vast zit een gezekert is gaat hij weer de luchtsluis in voor twee rocketpacks zodat ze straks kunnen navigeren tussen het puin.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 01-08-2018 14:21

Jimmy komt bij de luchtsluis aan en zoekt daarzo zijn helm weer op.
Hij kijkt door het raampje en ziet Henk bezig.
"Zo daar ben ik dan. Als je me zo meteen even ook binnen laat kan ik helpen" zegt Jimmy via de commlink.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 03-08-2018 21:07

Henk knikt in zijn helm en checkt op zijn HUD (Display op je helm visier - Head Up Display) of de airlock al op druk is. Dat is het.

Hij opent de binnendeur en Jimmy stapt naar binnen.

Ze checken beiden hun backpack, met idd soort van rockets, okay, rocket pack, en checken hoeveel energie erin zit. Beiden zijn vol. Het is verbazend hoe vaak mensen hun spullen nakijken als ze de ruimte in stappen. Ook nog steeds in deze tijd, 2997 (Ofzo).

Na de checks geven ze elkaar het okay over de comm en drukt Jimmy, die er nu naast staat, op het paneel naast de deur om de druk eruit te halen. Ze horen geruis buiten hun pak.

Het scherm op het paneel springt aan, het is Sai, in zijn copilot seat cam. Hij ziet eruit of hij een halve tulband draagt met het verband. Hij eet popcorn.

"Doen jullie voorzichtig? Ik heb wel genoeg shit gezien vandaag."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 04-08-2018 17:07

Eenmaal buiten pakt Henk een kabel "Sai ik zal voorzichtig doen." Hij staat de motor en gaat richting het wrak.

"We halen eventjes de waardevolle spullen op en zijn zo weer terug. "

Achter hem aan sleept hij een kabel met netten richting het wrak.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 04-10-2018 19:44

----- SL CALL: Time Out -----

We gaan weer tijd in 2 uur voor de Starling gaat docken. Basicly het wachtrondje van Schiphol.

----- End Time Out -----

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 18-10-2018 19:42

DE STARLING IS WEER GEDOCKED AAN TORTUGA - SL CALL

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 24-10-2018 20:23

Beneden bij de Small Cargo Airlock checken Henk en Sai hun wapens, pistolen. Henk gebaart Jimmy de deur te openen.

Jimmy stapt naar de grote laaddeur, met erin een normale deur op de maat van een persoon. Hij check op het controle paneeltje ernaast de waardes van zeg zuurstof aan de andere kant maar de grote deur is goed gelocked.

Hij typt wast dingen en stapt opzij, uit de weg van de deur opening.
Scott komt binnen stappen.

"Zo." Zegt hij grijnzend. "Ik geloof dat een 'fijn jullie te zien wel terecht is."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 24-10-2018 21:39

Henk blijft even staan en ademt dan uit terwijl hij zijn wapen laat zakken. "Fijn je te zien Scott." Hij steekt zijn wapen weg en steekt een sigaret op. "We moesten maar eens bijpraten in de blackhole straks. Eerst wat dingen uitladen en zorgen datsecurity gewaarborgd is. Ik wil niet dat er mensen in kunnen als wij straks een biertje of twintig aan het drinken zijn."

Hij doet een paar stappen naar voren, hij wijst naar Jimmy. "Dit is Jimmy, nieuw crew. Hij doet iets met radio en sterren." Wanneer hij het laatste zegt knipoogt hij naar Jimmy.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 24-10-2018 22:10

Scott knipoogt naar Jimmy.

"Ik doe de uitgebreide begroeting later wel, zoals Henk zegt. Met een biertje. Eerst wat regelen." Hij fluit op twee vingers.

Er komen een paar zwart geklede blacks ops dudes binnen. Ze dragen gezichtsmaskers dus sex eraan geven is onduidelijk. Ze lopen heel casual de de grote airlock in en een paar verdwijnen in de Starling en een paar gaan heel ontspannen in de hoeken van de ruimte staan of naast de deuren. Uiteindelijk komen er 8 binnen. Allen in full tactical gear en zwaar bewapend.

"Security. Aankomende week voor twentyfour seven. Met de complimenten van Li Fu. En ja ze weten dat we passagiers hebben."

Dan sloffen een paar mensen naar binnen, twee man en een vrouw, met grote rolkoffers. Alles schreeuwt technerds.

"En we gaan de Starling eens grondig scannen." Hij gebaart de tiny nerd horde richting een deur waar ze in verdwijnen.

"En als laatste heb ik deze keer een prive hok geregeld bij Blacky. Ik heb verteld dat Sai neer geschoten was dus we kregen korting."

Dan komt er een kleine vrouw binnen door de deur, Aziatisch (Denk Michelle Yeoh). Henk herkent haar onmiddellijk en doet een hoofdbuiging [Level 7 diep: Intieme vriend]. Ze knikt terug maar loopt vooral door naar Sai en omhelst hem dan voorzichtig-omstuimig.

Dan houd ze hem kritisch op armlengte en bestudeert Sai's hoofdpleister.

"Jimmy." zegt Sai zijdelings naar Jimmy. "Dit is Nuwa, mijn eerste vrouw. Nuwa, Dit is Jimmy, nieuw in de crew."

Plaats reactie