In de low oxy cargo ruimte

Hangende verdieping bovenin Cargo, de onder verdieping van de Cabin.

Plaats reactie
HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 04-07-2018 09:55

Henk kijkt Jimmy enigszins verbaasd aan. "Ik zal je niet op de crew lijst zetten dan. Je moet maar kijken wat je wilt." Henk gaat onverstoord verder met het lijkt, hij heeft al veel mee gemaakt en dit moet gewoon gedaan worden.

"Als je liever verder gaat met de reparatie van het schip is dat ook goed hoor, ik red het wel met deze gast." Zijn sigaret hangt in de hoek van zijn mond terwijl hij bezig is.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 04-07-2018 10:20

De man, als Henk zijn pak heeft uitgetrokken, draagt alleen een saai wit (hema) onderbroekje, en zit helemaal vol met tatoeages. Een full body tattoo.

Wat schreeuwt Han.

Han is een ingewikkelde term tegenwoordig, met meerdere betekenissen. Iedereen noemt alle Aziaten Han, zelf de Aziaten. Dat bijvoorbeeld Sai zich ook een Koreaan noemt is voor hem interessant, maar zo ver weg van Aarde en 1000 jaar later worden de mens gezien als een ras. De rest is cultuur.

Op Tortuga (en in de vele TV crimi-series) zijn de Han ook de Aziatische Maffia, waar een paar groepen van op Tortuga zitten.
(Dit is echt algemeen bekent).

En verder zijn er mensen die zich Han noemen omdat ze van het Han volk komen uit China.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 05-07-2018 10:53

Jimmy kijkt hoe Henk moeiteloos aan het lijk rommelt.

"Eh ja ik wil wel nog gaan kijken naar de buitenkant en of er iets te repareren valt. Maar dan wel als je ...hiermee klaar bent. Ik hang niet graag in de ruimte rond zonder toezicht of mogelijke hulp als er iets gebeurt."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 05-07-2018 12:21

Henk sleept de man naar airlock, "ja snap ik, ik leg hem in de airlock met zijn wapen. Geef hem maar een zetje de ruimte in straks."

"Pak jij dat wapen? Dat moet ook de ruimte in." Hij wijst op het wapen dat de man op zijn arm had. Daarna legt hij de man in de lucht sluis.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 05-07-2018 22:31

" Oh gezellig ik ga dus de ruimte in samen met de lijk" Maar de toon van zijn stem is weer luchtig en kleur heeft hij ook weer wat terug in zijn gezicht. Dus Jimmy pakt het wapen op en neemt het mee de luchtsluis in. Hij legt het los op de grond.

Terugkerend naar de werkelijke reden dat hij erop uit gestuurt was, pakt hij de brandstoffilter die hij toch snel aan de wand had bevestigd. Hij kijkt er naar en het ding zit vooral vol stof. Nu hij dan toch zijn helm nog open heeft blaast hij de stofvlokken door de luchtsluis.
Hij checkt het filter of er verder niets mee is, scheurtjes of dat soort zaken. maar dat lijkt niet aan de orde.
" nou laat ik die maar meteen weer terug brengen naar het plekkie waar ie thuis hoort." zegt hij terwijl hij het nog een laatste maal checkt.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 06-07-2018 11:37

"hopelijk is er verder niet teveel schade. Hoe is het paneel van de airlock er eigenlijk aan toe? Heeft hij iets echt kapot gemaakt?"
Henk duwt het lijk in een hoekje zodat er genoeg ruimte is voor Jimmy.

"Zo moet het wel lukken." Dan haalt hij een pak uit een kast en trekt dat aan. "Zo, als ik het aan heb ben ik er klaar."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 06-07-2018 13:53

Terwijl Henk op een been hopt om in het pak te komen kijkt Jimmy naar het paneel. Het is vooral ingeslagen met een bot voorwerp. Oppervlakkige schade.

Jimmy trekt een elektrische schroevendraaier en heeft het stukke paneel snel los, hij kijkt ff in het binnenwerk en ziet dat er geen structurele schade is.

En het paneel in de luchtsluis zelf werkt nog.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 06-07-2018 15:04

Voordat hij zijn helm opdoet steekt hij nog snel even een sigaret op.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 09-07-2018 10:47

Met een paar hijsen is de sigaret voor de helft weg en duwt Henk hem uit in een klein bakje. "Goed ik ben er klaar voor." Hij doet zijn helm op en er gaan wat lampjes branden op het pak om aan te geven dat het zuurstof gehalte goed en stabiel is.

"Toch jammer dat we niet van die dure pakken hebben waarin je gewoon kunt roken."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 09-07-2018 12:57

Jimmie is de Airlock in gestapt.

Er is standaard genoeg ruimte voor 4 man, die staan.

Met het lijk in de hoek zit bijna de helft van de vloer vol.

Plaats reactie