In de Cargo van dropship Starling

De grote cargo bay van de Starling, met ernaast de airlock (Buitendeur) en grote laad deuren.
Plaats reactie
Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 06-03-2018 13:20

Jimmy zet gelijk zijn kantekeningen bij dit verhaal maar wacht even eerst of of er inderdaad betaald gaat worden. Hij heeft niet alles echt gevolgd maar het zou wel heel makkelijk zijn om te zeggen dat de hoofdlocatie het te druk heeft, om vervolgens 3 uur te sjouwen en dan later te horen dat het briefje vals is en je je partij overdragen hebt aan simpele dieven.

Tegen zichzelf mompelt hij "he nou niet paranoia gaan worden , Jimmy."

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 07-03-2018 23:37

Mickey krabt in zijn strand blonde haren en wil wat gaan uitleggen als er in de verte een soort gebrom klinkt, op en neer loeiend.

De oudere man, nog steeds zittend op de quad, draait zich half om en roept iets in een diep dialect tegen de surfer.

Die draait zich ook om en mompelt fuck.

Draait zich terug. Grijnst daadwerkelijk ontwapenend.

"Right. We gaan hier niet lossen. Ik had trouwens begrepen dat de betaling al geregeld zou zijn, via ene Han? Geen idee wie dat is. Maar wat we eerst nu moeten regelen in plaats van het ontspannen doen is dit. We hebben een lifter voor jullie, van jullie kolonie. Dat wat je daar hoort, dat is de posse die haar komt lynchen. Ik weet het. Maar het is een lang verhaal waar we nu," Hij gebaart naar achter. "ongeveer drie minuten voor hebben."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 08-03-2018 14:14

Henk grijnst, "Betaling is inderdaad geregeld, je kunt het me niet kwalijk nemen het te proberen." Henk kijkt in de verte maar ziet niet veel. "Dan moeten we die drie minuten maar goed gebruiken, sein maar dat die lifter deze kant op kan komen dan heb je tot die tijd om te vertellen waarom die pose achter haar aan zit en hoeveel ze gaat betalen cash om mee te mogen."

Henk kijkt even in het ruim, "Als je wilt kun je die quad binnen parkeren dan vliegen we straks naar een nieuwe dropzone. Uiteraard moeten jullie tijdens de vlucht wel je wapens in ene locker bewaren, ik wil geen incidenten waarbij er per ongeluk een wapen af gaat en ik straks met gaten in mijn hull een vacuum in moet vliegen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 08-03-2018 16:09

De oudere man houd een soort van spiegeltje omhoog richting de loods. Als antwoord op zijn signaal komt er een reflecterend signaal terug en nog geen 10 seconden later klinkt er vanuit de loods een laag gebrom en word een soort van motor zichtbaar. De bestuurder draagt een helm die haar gezicht bedekt en scheurt vanuit de loods op volle snelheid richting het schip. Duidelijk bewapend met een vuurwapen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 08-03-2018 16:53

Henk loopt het ruim in. "Sai het lijkt erop dat we gasten krijgen en we lossen ook ergens anders." Henk pakt zijn comm en typt wat op het apparaat. Een voor een komen de systemen van de Starling weer online en de motoren worden gestart. Henk sluit zijn ogen en luistert naar alle geluiden die het schip maakt. "Ik denk dat we zo weg kunnen, als onze gasten hun wapens netjes hebben op geborgen." Het laatste zegt hij extra luid om te zorgen dat Mickey en Flanel het ook kunnen horen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 09-03-2018 11:48

Jimmy wenkt naar Mickey en Flanel. "Hier is de locker en daar kan je je wapens wel in doen. Gooi ik gelijk deze shotgun er ook weer in. " Zegt hij terwijl hij wel degelijk ook in de gaten houdt welke non verbale signalen er uit gezonden worden door de heren in kwestie.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 09-03-2018 12:49

Op het moment dat de quad binnen staat en zowel Mickey als Flanel binnen staan, word het geluid van de motor harder.Als de motor dichterbij komt, klinken er ook schoten van ergens achter de motor. De bestuurder duikt wat verder naar voren om zichzelf zo klein mogelijk te maken, en rijd de ramp op het schip binnen.

Dan remt ze, zonder daadwerkelijk ergens tegen aan te rijden, laat de motor half vallen en draait zich om, half uit de deur hangend om terug te schieten met het geweer in haar handen. Ze kijkt even naar achter het ruim in, nog steeds met haar helm op, en roept ."Go, go go!" Draait zich dan terug.

De schoten die op het schip afkwamen, komen op dit moment nog niet dichtbij genoeg om het schip te raken, maar aan de geluiden van crashende voertuigen en pijnlijke uitroepen te horen, raakt deze persoon wel doel.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 09-03-2018 15:23

Henk doet twee stappen en drukt op een knop op een wandconsole, daarop begint de deur zich te sluiten.

"Ruim je wapen op in die locker of ik open die deur weer en dan mag je gaan onderhandelen met dat groepje buiten."

Hij loopt richting de lift om naar de cockpit te gaan, bij de lift deur draait hij zich om "En maak die motor vast voor ik opstijg anders gaat het schuiven en de schade aan mijn toestel betalen jullie ook." Aan zijn toon is te merken dat hij niet blij is met de gang van zaken, de klemtoon op het woord 'ook' impliceert dat er voor nog meer betaald moet gaan worden.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 09-03-2018 15:28

Op het moment dat de deur sluit, stapt ze naar binnen zonder verder een woord te zeggen.Wel is het duidelijk dat ze hem gehoord heeft want ze loopt naar een locker en ruimt het geweer op. Dan loopt ze naar de motor en zet die uit. Dan begint ze het behendig vast te zetten.

De vrouw draagt een strakke zwarte gescheurde broek, platform boots en een t-shirt met een of andere obscure band. Haar helm draagt ze nog steeds simpel weg omdat er nog geen tijd was om hem af te zetten. Om haar schouder hangt een tas.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 09-03-2018 15:32

Op het moment dat het geweer opgeruimd is stapt Henk in de lift en is te horen dat de lift in beweging komt.

Kort daarna komt het schip in beweging.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie