Het Duistere Woud

Generieke 'Lets have fun' Mortos en Co Dark Room
Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 15-03-2018 15:33

Ze draait zich naar William. "Vertel eens, hoe is die oorlog in de underdark afgelopen? Ik heb meerdere leden van huis Haruko weer naar boven zien komen dus ik ga er vanuit dat ze gewonnen hebben, maar heb geen tijd gehad ze er verder over te vragen..

Dat en Feylin schijnt ineens vier kinderen extra te hebben..then again..de rest van ons schijnt twee jaar in de nexus te hebben gezeten, dus ik heb waarschijnlijk een aantal dingen gemist."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 15-03-2018 20:13

William kijkt en beetje half verbaast als er iets aan hem gevraagd word. "De afloop van de oorlog kun je het beste aan mathron morther Kahless Nah vragen. Ik ben het ritueel naar huize Haruko gegaan. De andere drow huizen hebben het niet zo op buitenstaanders en al helemaal niet op mannen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 15-03-2018 22:47

Ze knikt even."Nee, daar heb je gelijk in. Ik vroeg het me gewoon af. Ik zal het Kahless Nah vragen als ik haar weer zie. Haar kennende zal dat vast sneller gebeuren dan ik verwacht."Ze klinkt even geamuseerd. "hoe ben je daar eigenlijk terecht gekomen? Dat gesprek hebben we nooit kunnen hebben."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 16-03-2018 00:25

William kijkt een beetje vragend, "hoe ik in de underdark terecht ben gekomen of hoe ik bij Mathrpn Mothet Kahless Nah terecht ben gekomen? Hoe ik in de underdark ben gekomen is simpel, grotendeels lopend en een deel ben ik naar binnen gesmokkeld. Maar dat is vast niet wat je bedoelt. En simpel is het nooit om als niet drow de underdark in te gaan. "

William kijkt vrolijk, "wat wil je precies weten, dan zal ik kijken wat ik je wil vertellen, wat ik je mag vertellen en wat ik je kan vertellen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 16-03-2018 12:12

Ze kijkt even geamuseerd en zegt dan."Ik dacht niet dat ik een hele moeilijke vraag stelde."Hoe ben jij als mens bij Kahless Nah in de underdark terecht gekomen. En verder mag je zelf weten wat je me wil vertellen."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 16-03-2018 14:48

William lijkt even in gedachte verzonken terug denkend aan zijn eerste ontmoeting met de Kahless Nah, "Ik heb de Mothron Mother niet leren kennen in de underdark, lang geleden. .... nouja lang geleden voor een mens dan. Heb ik haar hier ontmoet toen mijn cult nog rituelen hier hield waar we nu zijn. Ik geloofde toen nog in Mortos, zij heeft mij het pad laten zien van Kairansalee, dat is wat ons bind. Nu help ik haar en zij helpt mij wanneer dat nodig is." nadat hij gesproken heeft kijkt hij afwezig alsof zijn geest niet hier maar in het verleden hangt.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 16-03-2018 16:59

"Hm-hm."Ze knikt nadat hij klaar is met zijn verhaal."Dat klinkt als een bekend verhaal."Ze glimlacht even als ze terug denkt aan haar eigen verleden."Toen ik Kahless Nah leerde kennen, volgde ik Sylvana.."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 17-03-2018 17:58

"hoe ben jij bij Kahless Nah terecht gekomen, van sylvana tot wie je nu aanbod?" William kijkt vriendelijk, "als je dat wilt delen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 17-03-2018 19:31

"Ah, daar komt wat voorkennis aan vooraf om het te begrijpen. Kijk. Sylvana had 10 kinderen. Inmiddels een paar minder, maar destijds nog 10. Vijf van die kinderen, waren niet welkom in haar gebedsplaatsen, mochten daar niet aanbeden worden, haar aanhangers en die van haar kinderen wilden er niets mee te maken hebben. Ik hoorde door aanhangers van 1 van die 'verbannen' 5 over de rest. Één daarvan was Skarr.. Zijn pad sprak mij aan, maar hoe leer je over een godheid als niemand er over wil praten." Ze leek er totaal open over te spreken, zonder reserveringen.

"Ik was nog..jong.. en ik besloot, als niemand mij iets wil vertellen, dan vraag ik het Skarr zelf wel...Lang verhaal kort, dat gesprek eindigde met Skarr die een claim op mij maakte, en de basiskennis die hoorde bij het zijn van een volgeling van Skarr, maar ik had nog steeds geen idee wat ik nou eigenlijk aan het doen was...hoe ik hem het best kon dienen... in diezelfde periode leerde ik Kahless Nah kennen, vlak na mijn ontmoeting met Skarr. We maakten een deal. Ik zou haar helpen en zij zou mij helpen. Dat is wat er gebeurde. Ik werd uiteindelijk hoge priesteres van Lolth en de eerste van Skarr in Ravenskeep. Ik heb lange tijd beide wegen gevolgt."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 19-03-2018 09:49

William kijkt een moment naar Sora, "Dat is lastig ja als je nergens kunt praten over datgene waarin je gelooft." Hij kijkt in zijn tas en haalt er een klein bundeltje uit. "Het lijkt in ieder geval erop dat het uiteindelijk nog wel goed is gekomen allemaal."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie