Het Duistere Woud

Generieke 'Lets have fun' Mortos en Co Dark Room
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 28-02-2018 15:59

"Maar je bent ingezworen? Ik weet wel weer dat ik je verscheidene levens geleden heb gezien. Krasus, je was belangrijk voor hem. Ik kan je wel vertellen op wie ik wacht, maar als je niet dezelfde Heer volgt als mij dan moet ik je vermoorden, ben ik bang."

Hij bekijkt Sora eens op en neer.

"En zo te zien verlies ik dat.."

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 28-02-2018 16:14

Ze kijkt hem even verdwaasd aan en lacht dan even. "Belangrijk voor Krasus, dat is vast een vergissing al had ik een deal met de man."

Ze denkt even na."Verder denk ik niet dat Colin, mijn man, het erg zal waarderen als een van ons sterft door de hand van de ander, al zal ik de enige zijn die dan dood blijft." Ze was nog steeds geamuseerd maar vervolgd dan serieus. "Ik ben hoge priester, tot voor kort eerste, van de zoon en zijn drowse wederhelft, maar volg ook de vader, al hoewel die verhouding zich langzaam lijkt om te draaien."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 28-02-2018 20:40

Over het pad naar de openplek komt een man aanlopen, hij is gehuld in een donkere mantel en de kap verhuld zijn gezicht. Aan zijn manier van lopen is te zien dat hij bekend is met het pad en het geluid dat hij maakt is meer om aan te geven dat hij eraan komt. Bij de rand van de open plek blijft hij even staan en knielt om de grond aan te raken.

Dan staat hij op en loopt verder, hij zet zijn tas neer en kijkt richting de andere aanwezigen. "Fijn om hier een weer te zijn. Gegroet Marcus, gegroet Sora."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 28-02-2018 21:02

Op het moment dat ze iemand aan hoort komen is Sora in full alert. Binnen een paar tellen bevind zich een scalpel in haar hand die ze uit haar been schede trekt. Ze wacht af als de man niet dreigend aan komt lopen. Op het moment dat hij zijn mond open doet en de groet uitspreekt, klikt er ineens iets in haar hoofd.

Haar alerte houding verzacht en ze glimlacht flauw."William."Groet ze met een hoofdknikje. "Het begint hier een klein feestje te worden, maar ik geloof dat Marcus nu voor heeft mij te vermoorden aangezien ik nu weet op wie hij wachte.." Ze klinkt duidelijk geamuseerd en draait haar blik half naar de andere man.

De uil op de steen keek even op, maar leek niet erg geintereseerd en gaat verder met het spelen met een muisje dat ze gevonden had.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 02-03-2018 11:47

William zet zijn kap af en kijkt Sora aan. "Een feestje wil ik het niet perse noemen maar als je drank bij je hebt sla ik het zeker niet af."

Dan draait hij zich naar Marcus, "Sorry dat ik laat ben, ik had hier eerder willen zijn maar ik kon niet voorbij haar graf gaan zonder haar te gedenken."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 02-03-2018 13:29

Ze rommelt even in haar tas en haalt daar een fles uit die ze zonder iets te zeggen uithoud naar William. De fles leek verdacht identiek aan de flessen absinth die Kahless Nah wel eens bij zich had. De scheve glimlach die Sora erbij droeg sprak boekdelen. Niet door vertellen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 02-03-2018 16:36

William schud langzaam zijn hoofd maar pakt dan de fles en trekt de kurk eruit. Hij ruikt even aan de inhoud "Proost'." en neemt dan een slok.

Dan geeft hij de fles terug aan Sora. "Maar ik had jou hier niet verwacht." zget hij terwijl hij Sora aankijkt.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 02-03-2018 22:24

Ze nam de fles niet aan maar gebaarde dat hij hem kon doorgeven aan Marcus als hij dat wilde. "Ik zelf ook niet. Ten eerste heeft dit woud nogal een reputatie, niet dat ik dat tot nu toe gemerkt heb, behalve de exotische woudbewoners, om eerlijk te zijn. "Ze stopt haar scalpel terug in de schede en gaat in een wat relaxte en nonchalante houding zitten en vervolgd haar verhaal." En ten tweede had ik al lang ver weg van Ravenskeep willen zijn..maar er kwam iets tussen...en momenteel is dit de enige weg die niet door het cordon om de stad loopt, en dus de enige manier om Ravenskeep te verlaten. Tenzij je zin hebt om met soldaten te vechten. " Ze wacht even en vraagt dan."En wat brengt jullie hier?"

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 03-03-2018 15:26

"vroeger waren en meer ondoden, ghouls en andere creaturen, maar nu zijn het er minder. S 'nachts komen er velen naar deze plek dus als je wacht kun je ze zien, ik denk dat Marcus je wel tegen hen kan beschermen als je dat wilt."

William reikt Marcus de fles.

"Geloofszaken, dat is wat ons hier brengt. Deze plek is heel speciaal voor mij, we hebben hier veel bloed geofferd om hem te aanbidden en ook om haar te aanbidden."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 03-03-2018 15:58

Ze grinnikt even toen hij het had over beschermen tegen ondoden maar zegt niks, om ook Marcus een kans te geven om zich in het gesprek te mengen.

Plaats reactie