Het Duistere Woud

Generieke 'Lets have fun' Mortos en Co Dark Room
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 03-03-2018 16:44

Marcus heeft het meeste tot nu toe genegeerd, en William ook.

Maar zijn arm steekt zich uit, pak de fles aan, en giet die leeg in zijn keel. Hij had duidelijk iets anders verwacht, want terwijl de eerste helft van de fles leegklokt horen beiden anderen een soort argl geluidje.. en valt hij om.

In een bewonderenswaardig reflex houd een arm de fles wel weer recht omhoog. Verder lijkt hij bewusteloos.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 03-03-2018 17:15

Sora opent haar mond om hem te waarschuwen maar het was al te laat. Ze loopt naar hem toe en pakt de fles rustig uit zijn hand. Voor de zekerheid checked ze zijn pols. Ze wilde geen hartaanval op der geweten hebben.

Ze kijkt even moeilijk en draait even naar William."Houd hij ons nu voor de gek?" Het alternatief wilde ze niet op der geweten hebben.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 03-03-2018 19:57

Als ze zijn pols voelt is die glibberig. Ze draait de arm wat naar het licht van het vuur. Ze laat de arm vallen en bekijkt haar vingers in het duister, herkent de geur dan.

Bloed.. van een ondode, dat wel. Dik en zwart en stroperig.

met een korte blik stelt ze vast dat Marcus bloed uit een forse zij wond, voornamelijk bedekt door het mouwloze bontje wat hij draagt

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 03-03-2018 20:12

Nog voor William kan zeggen dat een pols controleren weinig zin heeft bij Marcus laat Sora de pols alweer vallen. "Laten we hem maar oplappen, ik denk dat we hem nog nodig gaan hebben. Kun je ondoden repareren?" Vragend kijkt hij Sora aan.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 04-03-2018 03:38

Ze ziet inderdaad de wond en maakt dan de connectie dat dit geen grapje was maar een samenloop van omstandigheden. " Natuurlijk." Ze knielt naast hem en lijkt dan heel even na te denken. " In naam van de vader lijkt me hier gepaster." Mompelt ze. Dan bekijkt ze of hij nog meer wonden heeft die haar opvallen. Als dit niet het geval blijkt te zijn legt ze haar hand op de wond en spreekt een mend spreuk uit, niet in naam van Skarr of Lolth, maar in naam van Mortos.

Marcus voelt de bekende energie de wond in zijn zij dichttrekken op het moment dat hij bijkomt.

Als Sora zeker weet dat ze hem volledig gerepareert heeft, staat ze op en veegt haar nu bebloede handen af aan haar tuniek. Haar gezicht staat een beetje sjaggerijnig, maar ze zegt niets.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 04-03-2018 17:41

"mooi gedaan" zegt William. Hij kijkt een beetje vragend naar de chagrijnige blik van Sora. "We hebben Marcus weer terug." Dan kijkt hij naar Marcus. "Hoe kom je aan die wond?"
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 04-03-2018 17:47

"En waarom heb je niks gezegd en koos je er liever voor om om te vallen." Verklaard ze haar sjaggerijnige blik. Ze gaat weer op de steen zitten. Ze duwt de kurk weer op de inmiddels bijna lege fles en stopt die weer terug in haar tas.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 05-03-2018 14:46

Marcus komt weer half overeind..

"Ik moest mijn concentratie vast houden om te voorkomen dat ik stierf.. wat me niet de tijd gaf je het te vragen, Sora."

Hij wrijft wat over zijn zij. "Goed gedaan."

"Ik was op zoek naar een van de pilaren van een ander Waarlijk Altaar, die zou in het Duistere Woud bivakkeren. Maar kwam een groepje Urghais tegen. Een orken death cult, die oorlog heeft met de meeste andere cults. Iemand als ik is een favoriet slachtoffer. Maar ik wist weg te komen in het duister.. dat werkt hier anders dan in hun eigen grotten. Normaal hebben ze een sterk nachtzicht."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 05-03-2018 15:30

"Marcus, heb je iets gevonden? Iets dat ons naar de pilaar kan wijzen of een andere hint?"
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Bee
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-02-2018 22:24

Bericht door Bee » 05-03-2018 15:47

Sora word iets alerter op haar omgeving." Die orks. Is het mogelijk dat deze nog in de buurt zijn? Mischien is het handig om onszelf iets minder in het zicht op te stellen, dan hier bij een vuur."

Plaats reactie