Spacewalks on the Hull

Buiten de Starling
Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 25-06-2018 23:06

In de comm van Henk en Jimmie weerklinkt even een te harde elektronische schreeuw en dan wat bleebjes. (fax geluiden).

Dan klinkt er een zachtere open comm geluid, met veel te sterke rand geluiden.

"Henk.. ? Jimmie..? Ik heb jullie even in een apart noodkanaal gezet. Henk, aligator. Jimmie, leggen we later wel eens uit."
Luid gesqueak van een leeg gelopen ruimtepak op een bed. Komt door de slechte audio.
"Ik lig in een noodbed 12B. Jimmie, dat is dichtbij de airlock, delay eerste advies. Kom terug. Ik heb de video van mijn pak terug gespeeld, en alleen het paneel in de gang is gesloopt. Hij is niet de airlock in gegaan dus daar kan de deur nog wel werken."

Gehijg.

"Ik heb denk ik een schampschot aan mijn hoofd.. er mijn helm is stuk. Er is best veel bloed. Dus ik neem aan dat ik gewond ben. Uit de video denk ik dat hij een enkelschots armgun draagt, die je langs je onderarm hebt."

Meer gehijg. Geschraap van een handschoen over een onduidelijk oppervlak.

"Dus eh Henk. Doe je ding.. ik heb wel behoefte aan koffie en de sickbay."
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 26-06-2018 10:12

"Komt in orde Sai, ik ga dit regelen. Red je het nog even of moet ik je komen verbinden." Klinkt Henk door de intercom.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 26-06-2018 10:24

Nu Jimmy dan iets zwaars in de hand heeft en in de airlock terug is, de filter vanuit de hull bevestigd heeft aan de muur. Lukt het hem om de airlock toch te sluiten.

Zodra het luchtledige weg is wil hij het schip in gaan maar had zijn magnetische schoenen vergeten. Een korte tik tegen de console lost dat op maar de stress level is al hoog. Hij vloekt terwijl hij juist stil wilde zijn om de mogelijke indringer niet te waarschuwen over zijn komst.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 26-06-2018 13:53

Als Jimmie door het raampje van de deur naar binnen toe kijkt, ziet hij het paneel aan de muur.. er zitten wat sporen op van harde slagen maar het lijkt verder dood.

Het kleinere paneel binnen in de Airlock lijkt nog goed te werken, ontdekt hij tot zijn opluchting.

Dan ziet hij beweging aan de andere kant van de gang. Daar gaat een deur open, en een vreemde Aziatische man stapt de gang in, naar Jimmie's Airlock kijken. Hij houd een arm voor zich uit gericht.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 26-06-2018 14:19

Henk komt door de deur achter de Aziaat via de ander kant binnen, zijn wapen op de man gericht.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 27-06-2018 07:57

Net nu hij de deur geopend herft, komt de indringer er ook aan. In een seconde beseft Jimmy dat hij zichzelf niet meerkan verstoppen.

Als hij dan ook Henk ziet naderen, weet hij dat hij enkel als lokaas kan dienen en de aandacht van de indringer moet blijven behouden. Met enkel een zwaar voorwerp in de hand tegenover een schutter zegt hij met ietwat overslaande stem "nou kom dan" tegen de Aziaat die hem onder schot heeft. Hij heft daarbij zijn nutteloos tegenwapen op.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 27-06-2018 18:17

Henk sluipt verder terwijl Jimmy de Aziaat af leid. Als hij dichtbij genoeg is pakt hij tegelijker tijd de arm die gericht is op Jimmy en duwt die omhoog en slaat hij hem met het handvat van zijn wapen achter op het hoofd op de plek waarvan hij weet dat je er iemand me bewusteloos kunt slaan.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 27-06-2018 19:14

FF GODSINGREEP!

We spelen nu binnen verder in het stukje voor Buiten het schip..

Verder in Small Cargo.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 06-08-2018 08:21

Henk zweeft gecontroleerd naar het wrak, achter zich heeft hij een kabel aan slepen met aan het uiteinde hakken en netten om dingen uit het wrak m mee terug te nemen.

"Sai, het ziet er aardig stuk uit. Ik zal ook je naar registratie nummers misschien kunnen we achterhalen welk schip dit is en het melden aan Tortuga tactical."

Hij kijkt uit naar dingen van waarde en eventueel lichamen die geborgen moeten worden.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 06-08-2018 21:34

Okay, Picture:

De restanten van het kleine rode schip zijn in een paar grote brokken en een zooi kleinere brokken gebroken. Dit draait langzaam om zijn eigen middelpunt, als tiny cluster.
Ruim eromheen draait een kleine cluster van debris, van kleine particles en tot grote splinters, dit draait in een wolk heel snel rond, ver weg van het middelpunt. Dit is wat een tijdje terug de Starling schampte.

Voor de berging, en uit veiligheid, is de Starling boven het middelpunt gaan hangen, zeg honderden meters. Hier is geen debris.

Dus toen Henk en Jimmy uit de Starling stapten hadden ze een kort beneden gevoel, tot ze zich naar het middelpunt richten en dan word het wrak van het rode schip de horizon.
Welcome to space.
Dus je vliegt/zweeft er nog steeds naar toe.

Dat moest ik even kwijt.
End picture.

Impressie voor Henk en Jimmy nu ze er zeg 100m vandaan zijn.

Er draaien 5 grote stukken vlak om elkaar, maar erg langzaam. Je zou erin kunnen gaan. Met 'groot' van een klein schip bedoel ik wel volledige kamers groot. Hiertussen float meer mee een hoop kleinere stukjes. Omdat ze traag gaan zou je pak een impact kunnen hebben.

Verder is een ring om een wrak een duidelijk signaal voor een explosie van binnenuit. Meestal expres. De grote stukken zien er mild afgeragd uit, als in ze draaien hier al een tijdje. De ring van evil debris is wijd, dus is al tijd bezig wijder te worden, en steeds sneller. Dit schip is minstens paar maanden geleden stuk gegaan.
Kans op overlevenden staat bij iedereen (Sai kijkt mee) op nul.

Plaats reactie