Spacewalks on the Hull

Buiten de Starling
HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 08-08-2018 17:49

Eenmaal bij het brokstuk vertraagt Henk en activeert zijn magnetische laarzen. Met een zachte klunk klikken de laarzen zich vast aan het metaal.

"Ik zit op brokstuk 1, ik ga opzoek naar een ingang."

Hij loopt langzaam over het brokstuk op zoek naar een deur of een opening waardoor hij naar binnen kan.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 09-08-2018 18:00

Na een paar meter zit een gat maar dat is veel te klein om doorheen te gaan. Langzaam gaat hij verder, na het brokstuk verder af gezocht te hebben vind hij een groot gapend gat in het brokstuk.

Henk maakt het de kabel vast aan het brokstuk en maakt een korte kabel van zijn pak vast aan de kabel naar de Starling. Hij kijkt eerst naar binnen en zet een lamp aan die bovenop de helm zit. Dan gaat hij voorzichtig naar binnen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 11-08-2018 22:41

Binnen kijkt hij om zich heen en maakt een inschatting van de spullen die hij kan bergen. Henk loopt naar een paneel en verbind een kabel met zijn com.

"Sai mijn com is gelinkt met het wrak, kun jij eens kijken of je de blackbox kunt vinden?"

Dan begint hij spullen te verzamelen en los te schroeven.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 14-08-2018 09:22

Henk begint met een nog redelijk goed uitziend touchscreen met bijbehorende unit eruit te schroeven.

"Jimmy kijkt even of je nog ergens mooie spullen voor ons schip kunt vinden." Dan is het even stil op de com, "Nouja neem gewoon maar zoveel mogelijk mee van waarde kijken we wel wat we zelf kunnen gebruiken en wat we gaan verkopen."

Dan gaat hij verder met de unit, voorzichtig haalt hij deze uit de wand en begint de draden te ontkoppelen. Wanneer hij klaar is doet hij hem in een net dat aan zijn riem hangt en gaat naar het volgende item dat hij los wil gaan halen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 14-08-2018 14:23

De stem van Sai komt krakerig binnen over de comm als Jimmy naar een ander brokstuk gaat.

"Het lijkt erop dat in het volgende stuk naast je, dat daar de blackbox zit. Het ding reageert op een ping."

In de HUD's van hun helm krijgen Jimmy en Henk een 3D overzicht van de brokstukken geprojecteerd. Ze zijn er zelf in geprojecteerd als rode stippen, met codes die aangeven wie wat is. Sai highlight het stuk wrak waar de black box in zit met groen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 14-08-2018 14:45

Henk heeft alweer iets nieuws gevonden dat hij de moeite waard vind om eruit te halen en hij is druk aan het schroeven en pielen om het los te krijgen. "Ik zie het Sai, als ik hier klaar ben ga ik naar de blackbox."

Als hij klaar is met lospeuteren ontkoppelt hij zijn comm weer en stopt deze weg in een zak van zijn ruimtepak.

Daarna gaat hij druk verder met waardevolle items uit dit deel van het wrak te halen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 17-08-2018 11:45

Henk komt een tijd later het brokstuk uit, hij sleept een net vol apparatuur achter zich aan. Hij bevestigd het volle net aan de kabel vast en gaat dan richting het brokstuk waar de blackbox in moet zitten.
"Sai, ik ga naar het volgende brokstuk om de blackbox op te halen."

Langzaam zweeft hij door de ruimte terwijl hij luistert naar zijn eigen ademhaling. Dan land hij op het volgende brokstuk en activeert zijn laarzen weer. De magneten doen hun werk en de schoenen kleven vast aan het metaal.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 20-08-2018 14:16

Henk hoeft niet te zoeken naar een ingang, Grote delen liggen open, en helm zweeft los aan de kleur die erop zit is te zien dat de laatste gebruiker het niet overleeft heeft. Henk beweegt langzaam naar de plek waar de blackbox zou moeten zitten.

"Ben geen expert of zo maar ik heb zo het idee dat de explosie hier of hier in de buurt geweest moet zijn. Veel schade."

Hij begint te schroeven en haalt een aantal panelen weg om bij de blackbox te komen. Dan haalt hij de blackbox los en bevestigt die aan zijn pak. "Ik heb de blackbox, ik nog even kijken of ik hier iets kan vinden maar de schade hier is aanzienlijk maar als ik nog iets vind neem ik het mee."

Henk gaat langzaam door het brokstuk heen en verzameld alles van waarde.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 20-08-2018 15:07

"Yeah," knetterd de stem van Sai over de comm. "Ik zie het. Lijkt niet op een ongeluk dit.. de explosie lijkt van binnen uit. Niet vanuit machinerie."

Wat gerommel.

"Henk, Jimmy, de brokstukken wolk lijkt de gaan draaien. Misschien is het beter terug te komen."

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-08-2018 10:11

" ja kom er aan." Zegt jimmy terwijl hij ook met spullen zeult. "Wel een zooitje geeft dat zeg zo'n explosie. Ben benieuwd wat de oorzaak waa."

Plaats reactie