Spacewalks on the Hull

Buiten de Starling
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Spacewalks on the Hull

Bericht door Magiel » 11-04-2018 21:36

Dit is voor zaken buiten, in de ruimte, op of rond het ruimteschip Starling

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 11-04-2018 21:38

"In Space no one can hear you scream.."

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 13-06-2018 10:48

In extreme slowmotion tilt Jimmy zijn voet op om een eerste stap te zetten. De magnetische werking van laarzen is altijd even zwaar en wennen. En houterig zet hij zijn eerste stappen. Hij controleert na twee drie stappen wel even of het koord goed en zonder belemmeringen vanuit de airlock meeviert.

Dan pas richt hij zich op het schip. Vanuit hier ziet hij geen schade dus beseft Jimmy dat hij nog wat door moet lopen.

"Nou jongens, hier is nog niks aan de hand, ik weet alleen niet wat er nu qua ruimtes onder mijn voeten nu zit en dus welke systemen. Hebben jullie in zicht waar ik loop? Of moet ik beschrijvingen gaan geven?" Vraagt Jimmy terwijl hij het langzame tempo van lpen probeert opte voeren.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 16-06-2018 22:10

Zijn stem is wat krakerig over de intercom, "wacht even ik kijk of ik je kan zien op één van de camera's. Ja, ik zie je. Ik weet niet precies waar maar ergens in dat stuk waar je nu staat liggen wat kabels en slangen onder de hull platen. Je moet verder lopen, als je dertig graden naar links draait en dan voorruit gaat lopen moet je er komen. Je loopt dan uit het beeld van deze camera maar ik zou je dan moeten zien op de nummer 7 camera."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 19-06-2018 10:30

"Jimmy?" klinkt het over de intercom, "Analyse heeft een probleem met een brandstoffilter gevonden. Als het goed is kom je er zo langs want toen ze dit schip aan het ontwerpen waren vonden ze het een goed idee om dat soort dingen aan de buitenkant van het schip toegankelijk te maken." Uit zijn stem blijkt het sarcasme. "Als het goed is zie je als je iets verder doorloopt een lange rode lijn geschilderd op de rode lijn moet ergens een blauw vierkant getekend zijn, dat is de klep die toegang geeft tot filter [FCGF-3A]. Normaal zou dit filter nog lang niet aan vervanging toe zijn maar het is in de buurt van de schade dus ik denk dat je het beste even kunt kijken of je het daar kunt fixen of dat je het mee naar binnen neemt zodat we kunnen kijken of we er iets aan kunnen doen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-06-2018 14:56

"Jimmy, Jimmy zit jij nog op deze lijn?" In zijn stem is een soort onzekerheid te horen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-06-2018 20:14

" he wat? Ja natuurlijk zit ik nog op deze lijn. Dat verdraaide touw rolt niet lekker af."
" Ik ben opweg naar de rooie lijn van je en doe mijn best om het temp op te voeren. Maar je ziet me toch ook lopen zei je toch. ik wil niet dat als er iets gebeurt hier buiten dat jullie echt minuten later dat pas door hebben."

Elke stap gaat richting de lijn die op de buitenkant van de starling staat. en hoe wel het even duurt weet Jimmy die eindelijk te bereiken.

" hee kijk nou ik geloof dat ik een blauw vierkaantje zie.... oh. en ik zie nu ook de schade. Mmmmh"

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-06-2018 20:45

"ik hoopte eigenlijk op geen schade maar hmm klinkt niet al te best. Heb jij nog contact met Sai, ik ben de com lijn kwijt."

Het is even een moment stil voor Henk verder praat over de com.
"Ik heb een naar gevoel over die com lijn, als jij ook geen contact hebt met Sai. Hou de lijn open en kijk of je dat ding kunt fixen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-06-2018 20:57

" ik heb Sai niet meer gehoord. Sai hoor je ons wel? Als het goed is heb je door dat ik bij 'het ' blauw vakje ben. en dat ik dan nu mag proberen met de lompe handschoenen aan het klepje ervan open te krijgen... oh wacht er zit een knopje bij."

Terwijl Jimmy het opent en even kijkt wat hij precies er in aan treft roept hij nog een keer Sai op " Sai zeg even iets sufs zodat we weten dat je niet dood bent ofzo."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-06-2018 21:31

"ja, als het goed is moet ie er zo uitkomen. "
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie