Spacewalks on the Hull

Buiten de Starling
HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-08-2018 11:19

"ik kom eraan, ik wil hier niet vast komen te zitten." Henk klimt langzaam uit het brokstuk en koppelt alle spullen die hij verzameld heeft in het net vast aan de kabel. Hier is hij even mee bezig om alles netjes en goed vast te maken.

"Ik begin nu aan de terug tocht. Ik zie geen objecten tussen hier een Starling." Dan geeft zijn pack een Burst en zweeft hij richting de Starling. Af en toe zijn er kleine staaltjes die uit zijn pack komen om bij te sturen.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 23-08-2018 10:42

Henk en Jimmy bewegen zich langzaam terug, de netten met stuff achter zich aan slepen.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 23-08-2018 11:07

Henk kijkt serieus. "Mooie buit zo Jimmy, nu hoeven we alleen nog maar deze zooi naar tortuga te krijgen."

Hij kijkt even om zich heen. "Gelukkig is hier bijna geen rotzooi maar aan de andere kant, zelfs een klein lek in je pakt kan fataal zijn hier "
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 23-08-2018 20:14

Jimmy en Henk glijden door space, hoewel de kleine koerscorrecties die hun pakken uitvoeren zeer voelbaar zijn.

Sai komt door op de comm:
"Zo. Ik heb de locaties van het schip en de wrakstukken aan gegeven in de astro-database. Jimmy, wellicht kan jij er straks nog wat aan toevoegen als log, verdien je ook weer wat." Een alarm, zacht doordat het bij hun in hun helm-comm aankomt, gaat af. Sai vloekt zacht in Han en zet het uit.

Eerst schrok Henk omdat elke piloot dat doet met het colision alarm. Maar dit klonk als de laagste alarmfase. Nearby but not on our course.
Hij doet voor de zekerheid wat berekeningen via de comm in zijn pak met de boordcomputer van de Starling. Het lijkt geen probleem.

"Wat een kutherrie," zegt Sai. "Ik heb hoofdpijn."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 26-08-2018 17:11

"zet het alarm maar af hoor, lijkt niets weerga te zijn. Check even voor de zekerheid of het geen inkomend schip is."

Henk s stuurt een paar gegeven door naar Sai om te controleren of het een inkomend schip is.

"Jimmy nog een klein stukje dan zijn we weer veilig aan boord van de Starling."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 27-08-2018 11:16

"Een paar van de stukken van die puinwolk is zo dicht dat de radar het als massa aanziet.. ik zal.." Gemompel en gescheld en dan gaat het alarm uit.

'Zo. rust." Zegt Sai.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 27-08-2018 11:53

"als we binnen zijn zal ik meteen naar de cockpit komen en ons hieruit navigeren en dan nieuwe koers naar tortuga zetten."

Henk kijkt naar de luchtsluis van de Starling, het is nu niet ver meer.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 27-08-2018 16:33

Als Henk en Jimmy bij de Airlock aankomen zetten ze zich vast naar de deur, en slepen de volle netten naar de deur.
Als ze deur openen, schuiven ze de troep eerst naar binnen en passen ze er zelf nog net bij.

Ze locken zich op de grond, en checken zorgvuldig of er geen troep op hun tenen terecht komt, zetten dan de airlock aan.

Alle rommel met netten en al slaat nu zacht tegen de grond, weer onder invloed van zwaartekracht.

De airlock weigert de binnen deur te openen voor er een biohazzard scan is gedaan op de spullen die ze hebben meegenomen, dat duur wat minuten. Als die sein veilig geeft klikken Henk en Jimmy hun helmen los.

Voor Jimmy een diepe teug frisse lucht heeft kunnen nemen heeft Henk zijn eerste sigaret al aan.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 27-08-2018 16:44

"dat had ik nodig." Verwijzend op de net aangestoken sigaret.

"Jimmy als jij dit even opbergt in Cargo dan ga ik ons hier weghalen en koers zetten naar tortuga."

Henk neemt de blackbox mee richting de cockpit. "We zullen eens kijken waar hierop te vinden is."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 04-10-2018 19:45

----- SL CALL: Time Out -----

We gaan weer tijd in 2 uur voor de Starling gaat docken. Basicly het wachtrondje van Schiphol.

----- End Time Out -----

Plaats reactie