(LowTown) Seop's High Tech and more

Voorkant van Tortuga
Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

(LowTown) Seop's High Tech and more

Bericht door Jeroen Braak » 10-07-2018 15:23

Seop's High Tech and More is een groot pand in LowTown. De voorkant van het pand heeft twee grote (meestal) openstaande deuren, daarnaast is een groot rolluik om groot materiaal naar binnen en naar buiten te brengen.

Als je door de deur naar binnen komt, kom je in een grote kamer, achter de balie staan stellingkasten met allerlei hardware. aan het einde van de balie is een klapdeur naar de loods.

In de loods is echt van alles te vinden, het is een combinatie tussen een afvalberg voor tech en een dropship/machine dump. Je kunt de meeste onderdelen hier wel vinden als je lang genoeg zoekt.

De hele loods is eigendom van een negental investeerders.
Je kan er vast niets aan doen.

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 10-07-2018 15:26

Achter de balie staat Ronin, een mager bleek mannetje. Hij weet alles te vinden in de shop, voor dingen uit de loods heeft hij soms wel een aardig idee waar je iets zou kunnen vinden.

Verder lopen er wat mannen in overal rond, die met dingen sjouwen en verplaatsen of iets uit elkaar halen.
Je kan er vast niets aan doen.

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 12-07-2018 10:56

Ronin staat achter de balie, hij krabt zich eens flink aan zijn achterste. Het is nu nog rustig meestal word het drukker als de crews van de dropships binnen komen en allemaal schade willen herstellen van hun vlucht.

"Ruim die rommel eens op." Hij wijst naar een krat met nieuwe onderdelen. "Dat moet in de stellingen liggen voordat de crews hier komen. En Maciej ga naar de loods, in pad F staat de helft van een hover, daar moeten nog wel bruikbare onderdelen inzitten. Zet dat ding voorlopig maar even aan het einde neer bij het wrak van die minerhop." De man die met Maciej word aan gesproken rent snel naar de loods en verdwijnt door de klapdeuren. De rest van de mannen gaat snel naar het krat toe om de spullen eruit te halen en op te bergen in de stellingen van de winkel.
Je kan er vast niets aan doen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 16-07-2018 19:51

In de drukkige hoofd laan waar Seop's zit stap een man uit de voorbijgangers door de twee grote deuren naar binnen.

Carter kijkt een rond met een tevreden glans over de grote hoeveelheid tech onderdelen die in de stellingkasten liggen.

Hij draagt een dun leren jack zonder mouwen over een overal met overal zakken. Het jack hangt vol met gereedschap en ware.

Hij loopt naar de balie naar de magere man.

"Goeiedag." groet hij.

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 16-07-2018 22:36

Wanneer de man binnen komt bekijkt Ronin hem van top tot teen ook hoe hij naar de balie loopt.

"Goedendag, waarmee kan ik u helpen?" Zegt hij op vriendelijke toon, hij zet zijn handen op de toonbank terwijl hij wacht tot de man antwoord geeft.
Je kan er vast niets aan doen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 16-07-2018 22:41

"Hey, doe maar jij hoor." zegt de klant.

"Ik zoek een 4e generatie EZ-Firestorm condenser met de 5 snoeren, niet de 3 snoer versie."

Carter grijnst breed. Alles is een test.

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 17-07-2018 09:48

Ronin kijkt vreemd op. "Ik wist niet dat er een 4e gen Firestorm was met vijf snoeren. Volgens mij was dat pas vanaf de 6de generatie. Ik weet wel dat veel engineers zelf veel hebben geknutseld aan 4de en 5de gen EZ Firestorm condensers om ze te laten werken als een 6de gen maar de printplaten begaven het vaak dus wij raden het af om zo iets te doen."

Hij doet zijn armen over elkaar. "Misschien is er nog een knutsel werkje te vinden van een of andere technicus die 5 draden op een 4de gen heeft gezet achter in de loods maar hier in de winkel heb ik zo iets niet. Ik heb wel een hele mooie EZ Firestrom 6, goed prijsje omdat hij uit een wrak gehaald is maar wel gereviseerd natuurlijk. Tip top dingetje, kun je zo aansluiten."
Je kan er vast niets aan doen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 17-07-2018 14:00

Carter grijnst breed, alsof hij een kado heeft gekregen.

"Uiteraard moet je de warmtewisselaar printplaat wisselen met de Emperat 4000 van een Dubrovski motor. Maar die zijn duurder dan de gehele condensator bij elkaar, so why bother."

"Maar ik merk dat het waar is wat ze zeggen. Ik kom van de Teller, een voornamelijk cargo dropship en we hebben net een dock hier kunnen huren. Ik zocht inderdaad een 6e generatie."

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 17-07-2018 14:44

Ronin knikt even, "De Teller, ok." Hij zit even aan zijn neus te krabben. "Ja die Emperat is zeker duur, heb ik ook nog liggen als je die toch nog wil hebben."

Van onder de toonbank pakt hij een tablet. "Wil je een rekening openen of betaal je cash?"

Dan draait hij zich om, "He Polinek, pak even die Firestorm uit de stelling. Pad 41 rij 5 vak 3, let erop dat je die met 5 kabels hebt die moet je hebben." Een man gaat op een drafje naar de stellingen en verdwijnt ertussen. Ronin draait weer terug naar de man voor zijn balie.
Je kan er vast niets aan doen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 17-07-2018 16:03

Cater trekt zijn comm.

"Ik heb captains volmachten om een rekening te openen als dat kan. Met een start betaling van 10 miljoen (ongeveer €10.000), als dat okay is.

Ronin wijst op een balie comm, Carter houd de zijne ernaast en stuurt de data over. Ronin leest en klikt er ff snel doorheen.

"We hopen dat we hier langer kunnen blijven, vandaar. We hebben zes jaar gespaard om de dock rechten voor een jaar te kunnen betalen, en waren te laat voor de normale route. Maar vanwege de Walewijn ramp is Tortuga hier langer gebleven.. raar hoe dat soort dingen gaan."

Plaats reactie