(LowTown) Seop's High Tech and more

Voorkant van Tortuga
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 17-07-2018 17:13

"De Teller is vooral een cargo ship. Met die," hij wijst naar het part. "Kunnen we weer wel genoeg de zuurstof beheren in onze vrachtruimtes. We waren afgekeurd met helpen bij Walewijn, maar hiermee kunnen we wel evacueren. Gaat ons 3 weken kosten om er te komen maar ze moeten nog meer dan twee miljoen mensen van de oppervlakte halen."

Carter zijn vingers beginnen de Firestorm de bevoelen als een tech nerd.

"We kunnen normaal iets van 26 containers vervoeren, misschien 15 passagiers. En Mon Capitan is een mormoon. We vervoeren alleen witte vrachten. Hij heeft al een bulk contract voor vervoer tussen de Dockbay en Cargo voor 3 maanden. Kijken hoe dat gaat. Ik ben Carter, bytheway."

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 17-07-2018 19:18

"ook goeie business voor alle dropships op walewijn nu. Mijn naam is Ronin, ik run deze shop. " Wij maakt een gebaar om aan te geven dat hij hier alles runt.

"Als er nog dingen zijn die je zoekt of wilt hebben moet je het maar laten weten. Achter hebben we een grote loods met tweedehands en als je echt iets zoekt weet ik vaak wel waar het te krijgen is als het bestaat."
Je kan er vast niets aan doen.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 20-07-2018 10:55

"Goed om te weten." Carter legt zijn hand op het apparaat. "Kan je deze bij Dock F107 laten bezorgen?"

Jeroen Braak
Berichten: 13
Lid geworden op: 26-03-2018 16:52

Bericht door Jeroen Braak » 20-07-2018 16:21

"dat is mogelijk, ik zal zo iemand die kant op sturen." Ronin kijkt naar ze tablet. "Denk dat het er over een uurtje is, we nemen het mee met de andere leveringen en we moesten daar toch al in de buurt zijn voor een andere levering."
Je kan er vast niets aan doen.

Plaats reactie