In de cockpit van dropship Starling

De Cockpit van dropship Starlong
Plaats reactie
Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 25-03-2019 11:19

Terwijl Call zich naar de douches begeeft. Vraag Jimmy zich af welk systeem voor de vlucht zeker nog bekeken moet worden. Maar vooral, waar dat in dit schip dan zit. Hij opent een console kijkt er even in en sluit em weer. De wirwar aldaar is te groot. En het gene wat hij zocht niet aanwezig. Daarom besluit hij op onlogische plekken te gaan kijken.

En zo ja spendeert hij wat tijd met consoles openen en sluiten. Sommige zijn amper asngepast sinds de bouw maar anderen zijn duidelijk op creatieve manier bedraad.

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 04-04-2019 15:20

Henk komt de cockpit inlopen, meteen kijkt hij naar Jimmy. "Zoek je iets?" Neemt hij droogjes op. Hij pakt een sigaret uit een pakje sigaretten. "Er moet ergens een handboek zijn met waar wat is. Maar dat is al een tijdje niet meer bijgehouden denk ik zo."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 04-04-2019 18:32

"ja ik zocht de backup transistor. Even zien hoe daar de bedrading van loopt. Maar tot nu toe heb ik em niet gevonden. Je weet wel gewoon uit veiligheids overweging. Niet dat er dalijk iets gebeurt en we niet eens een noodsignaal kunnen sturen. Want dat is echt een van mijn nachtmerries...dat er iets gebeurt oo een ruimteschio en ik vervolgens een sos bericht wil sturen maar dat niets het meer doet. De andere nachtmerrie is dat ik mijn dode oma ziet die me een kus wil geven op de wang, maar geen snoepje voor me heeft " zegt Jimmy.

Plaats reactie