De Cabine van dropship Starling

Passagiers ruimte van drophip Starling
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

De Cabine van dropship Starling

Bericht door Magiel » 29-08-2017 21:07

De grootste ruimte met zuurstof en artificial gravity.

Vooraan, in het midden, zit de beveiligde deur van de cockpit, ernaast een klein scherm met een keypad. Aan beiden zijden naast de deur hangen grote schermen, waar nu in softlight het logo van Starling Express draait.

De deur van de cockpit zit altijd dicht, dat gaat automatisch.

Er is een lang middenpad, met aan beiden zijden rijen stoelen, die schuin naar de wand lopen. Grote goeie luxe stoelen [Zoals 1st class in 2017].

Achterin zit wederom een wand, met daarachter een kleine ruimte met lockers voor passagiers, de deuren naar lift en trap en de keuken. Vanuit de keuken zit er ook een kleine bar met een rolluik rechtstreeks naar de Cabine, wat een wand naast de achterste deur inneemt.

De gehele bovenwand van het middenpad is een lamp en een sterren projectie scherm, waar nu de ruimte buiten het schip weer gegeven word. Van de sterren, het is een projectie wat astronomisch klopt, maar is geen real time projectie van alles wat langs vliegt.

Als de ruimte leeg is gaat al het licht op low, zodra er iemand doorheen loopt gaat het iets hoger staan.

Als het passagiers heeft gaan er andere programma's aan.

Onder de Cabine zit een vrachtruim met Low Oxygen toegang via de trap/lift 1 verdieping lager.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 15-09-2017 13:48

Zodra de Starling voelbaar begint te bewegen komt Sai de Cabine binnen lopen, nestelt zich in een van de luxe stoelen en klikt zijn riem vast en valt in slaap.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 15-09-2017 15:38

Een uurtje later gaat de comm van Sai af.
Hij word wakker, zet het ding uit en wrijft in zijn gezicht.

Hij sloft naar de cockpit.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 17-11-2017 14:51

Ze komen passengers binnen, Sai voorop.

"Ik denk dat hier je onderkomen word voor de komende dagen." Henk maakt een gebaar met zijn arm in de ruimte waar ze zijn.

"Ik ga even de airlock ontkoppelen en de route naar de volgende stop invoeren."

Henk loopt naar de cockpit, "Als je vragen hebt kun je ze aan Sai hier stellen, die weet alles van de Starling."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 17-11-2017 14:57

"Nja, alles.. alles.." zegt Sai.

"Heb je honger?" Vraagt hij aan de gasy als Henk de cockpit in loopt.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 17-11-2017 15:41

" nee, niet echt " zegt Jimmy " liever gooi ik even ergens m'n spullen neer." en houdt daarbij zijn best wel grote gelkoffer even om hoog. De gel is er om kwetsbare dingen te beschermen tegen extreme weersomstandigheden, en op sommige plekken is de koffer al verkleurd. Wat inhoudt dat het ding al het een en ander heeft doorstaan.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 17-11-2017 16:05

Sai gebaart rond naar de 30 luxe stoelen.

"Zoek maar een plek. Je bent de enigste passagier." Hij wijst naar de deur richting de keuken.

In de hal naast e keuken zijn de lockers voor passagiers. Daar moet het wel passen. Ze zijn open, keypad hangt erin."
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 20-11-2017 11:20

Na een tijdje komt Henk weer aanlopen vanuit de cockpit.

"We zijn weer onderweg, zal ik even een snack maken? Ik kan wel van die loempia achtige dingen maken die jij altijd zo lekker weet te krijgen maar die ik meestal verpest. Wil jij die ook Sai?" Henk kijkt verwachtingsvol naar Sai.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 20-11-2017 11:59

Jimmy is naar de lockers gelopen en haalt eerst het een en ander uit de koffer voordat hij het in de locker opsluit. Hij loopt weer terug het gangpad in " Zeg, mag ik het schip gewoon een beetje verkennen naar eigen inzicht ? Of zijn er verboden gebieden waar ik niet mag komen? En ik dus een verplichte rondleiding dien te krijgen?"

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 20-11-2017 13:45

"Cockpit is normaal dicht voor passagiers maar als je aan de elektronica gaat werken zul je daar ook gewoon mogen komen, de deuren naar crew courters zitten opslot. Verder mag je gewoon overal wel rondlopen."

Henk wenkt Jimmy mee te gaan.

"Ik laat je even de cockpit zien. We hebben een paar modificaties in de elektronica zitten daar, nu je hier toch bent kun je daar misschien ook even naar kijken."

Hij loopt richting de cockpit zonder te kijken of Jimmy volgt.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie