In de keuken van dropship Starling

De crew keuken van dropship Starling
Plaats reactie
HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 16-03-2019 17:30

Henk kijkt verbaast "appeltaart.? Klinkt goed maar waarom appeltaart? Hebben we iets te vieren of gewoon omdat je zin hebt in appeltaart?"
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 16-03-2019 18:35

"Ik had opeens zin erin. De rozijnen staan al te weken en er komt over uurtje ofzo ingeveer 40 kilo appels aan." bij dit laatste kijkt Sai mild schuldig. Er is voldoende maar fruit blijft niet goedkoop op Tortuga.

'laten we zeggen dat we wat te vieren hebben," zegt hij snel. "vanwege de goeie job. Als we discreet aandacht trekken kunnen we meer rijkere klanten trekken. en jij mag het hoofdgerecht beslissen. Heb je verdient. Gaan we wat eten, ik denk dat ik nog 3 uur vracht aan het stouwen ben. Een van mijn neven komt met een vriend helpen als stewards, die zijn er op tijd om te helpen."

"Dus.. wat is een goed hoofdgerecht voor een perfecte appeltaart?"
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 18-03-2019 11:36

Henk denkt even na, hij blaast een paar wolkjes rok uit. "Misschien een stoofpot of een braadstuk of iets. Maar voor hetzelfde zou ik een rust gerecht kunnen eten bij een appeltaart." Hij lacht en kijkt naar de reactie van Sai.

"Ik denk dat we verder aardig klaar zijn voor de vlucht. Ik zal zo eens bij cal en Jimmy kijken hoe het daar gaat." Hij kijkt even om zich heen alsof hij zeker wil weten dat ze alleen zijn. "Had hij dit verwacht, ik bedoel die alles. De upgrade die we nu doen en al die extra mensen. Starling word straks echt een dropship met een naam. Ik had gedacht dat we nog jaren met een roestbak rond zouden vliegen met ons tweeën en af en toe Scott erbij. "
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 04-04-2019 19:10

"Klopt, dit was even een enorme versnelling ja." Knikt Sai.

"En wel grotere schuld bij Sarah (*Li Fu, Helma's Poppetje) maar omdat we nu luxer zijn dan basics kunnen we vier vijf keer meer vragen voor passage. Dus ook sneller afbetalen."

Hij vernauwd zijn asiatische ogen en kijkt Henk scherp aan.

"Je hebt weer gefaald, young Padawan. Een goeie stoofpot of braadstuk duurt uren, en zolang kan deze crew niet wachten op hun voedertijd. Ik heb nog ontdooit varkens karbonades. Die denk ik met Aardappel puree.."
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Plaats reactie