In de keuken van dropship Starling

De crew keuken van dropship Starling
Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 14:00

"Denk dat we beter in orbit kunnen wachten." Zegt Sai.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-02-2019 20:30

"poeh, ik weet niet of in orbit wachten is wat de klant wil maar kan denk ik wel. En anders zijn we vast op tijd weg voor de planeet gaat. Het zal zijn vast niet lopen."

Henk weet nog iets van de lunch en over ziet de tafel. "Ik zal eens kijken of ik de opdracht definitief kan maken. We moeten toch ook geld verdienen." Meteen pakt hij zijn com apparaat en begint een bericht te typen
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-02-2019 20:41

Jimmy ontspant zich weer wat. " oh dan is het goed. "

" Zeg wil Call niets eten, ruikt ze de soep dan niet?" Jimmy staat plots op met een half broodje nog in de hand en loopt richting Call bij de lockers. Hij tikt haar aan en zwaait met het broodje. Eten! zegt hij nadrukkelijk zonder geluid te maken omdat ze toch de koptelefoon op heeft en ze hem niet zal horen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 20:55

"Het klinkt wel een beetje wierd." Zegt Sai. "Zouden het ramp touristen zijn?"

In de hal kijkt Call op en doet de koptelefoon af.

"Good, food." Ze komt achter Jimmy aan de keuken in en gaat zitten.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 20:59

"Maar hoeveel mensen? Dan kan ik nog inkopen doen." Zegt Sai.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-02-2019 21:03

Jimmy komt ook weer terug en gaat aan zijn plek aan tafel weer zitten. Het broodje heeft hij al op en pakt er nog een

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 21-02-2019 21:12

Call eet eerst een paar happen.

"de camera's zijn nu bijna klaar. Hele starling, closed network voor crew enzo. en nee, zoals eerder gezegd niet in jullie kamers."

Hap.

"en met de deuren die gister al klaar waren zitten we nu op 70% van de beveiligings plannen."

gister was er een hoop lol geweest met vingerafdrukken. Alle belangrijke deuren zijn nu vingerprint coded op de crew (Met meer bio-shit erin verwerkt enzo).

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-02-2019 21:20

Henk kijkt op zijn com, "Drie mensen die iets moeten doen op Walewijn en nog eens drie security van die gasten." Hij neemt een laatste hijs van zijn sigaret en gaat verder "Ze zijn akkoord met hun wapens in de save te doen tijdens de reis dus wij doen security onderweg daarheen en op de terugreis. De opdracht komt van Uni Compounds ltd, lijkt een goedlopend bedrijf te zijn alleen is het onduidelijk wat ze maken en aan wie ze leveren maar ze zijn wel druk met grondstoffen inkopen daar maken ze dan weer geen geheim van."

Henk pakt nog een broodje en doopt het in zijn soep. "Ze hebben niets in de opdracht staan dat we spullen of andere personen mee moeten nemen vanaf Walewijn dus wat ze daar precies gaan doen is niet duidelijk maar dat bedrijf heeft daar wel mijnen en van alles zitten. We zetten ze af in een vrij grote nederzetting dus lijkt me niet iets dat echt heel slecht is of illegaal.'"
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 21:25

'right, 6 man dus.' knikt Sai. 'Met wapens."

hij kijkt afkeurend naar het soepdopen.

'ik zorg wel voor tien en de paniek rantsoenen zijn op datum gecheckt. maar we kunnen ook wat anders doen. Afhankelijk van hoezeer ze ons in de buurt willen hebben als opdrachtgever kunnen we ook andere vluchtelingen vanuit de buurt transporteren naar de evacuatie schepen.'
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-02-2019 21:30

Henk kijkt even naar Call, "Hoeveel tijd heb je nog nodig om alle security op orde te krijgen?"

Voordat Call tijd heeft om antwoord te geven richt hij zich naar Sai, "In de opdracht staat er niets over vermeld dus wat dat aan gaat zijn we vrij om die tijd te besteden aan vluchtelingen naar de evacuatie schepen te brengen."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Plaats reactie