In de keuken van dropship Starling

De crew keuken van dropship Starling
Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-02-2019 21:45

" ah dat is mooi. Dan hebben we die drie dagen wat nuttigs te doen. Want ik zou dat niet kunnen. Rondhangen in het schip terwijl mensen in nood verkeren." zegt Jimmy

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 21:48

'Mooi.' Sai gaat zelf ook zitten en eet van een kom Pha.

'Ik zal de zooi nog even nalezen straks, over evacueren en meewerken.'
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 21-02-2019 21:54

call pakt haar comm.

'Wat ik zei, 70%. De meeste locaties zijn nu opgewaardeerd. Passieve camera's op beweging, de sloten op de deuren en logs wie waar enzo. dat staat nu op klasse A. er moeten nog wat connecties gelegd worden in de cockpit, daar heb ik Jimmy voor nodig. die woont daar al. de wapenkluizen zijn up to date. De, ehm, speciale begroetingen voor andere schepen die je had geinstaleerd zijn meer up to date. Maar ik heb langer dan drie dagen nodig in de cockpit. de bedrading in paneel 32 is ouder dan ik ben.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 21-02-2019 22:17

Henk kijkt een beetje geschokt, "De meeste bekabeling in dat paneel heb ik zelf nog gedaan ooit eens. Maar je hebt gelijk misschien dat er hier en daar wel een kabeltje tussen zou kunnen zitten dat iets wat oud is.

Misschien kun je nog iets on the fly doen in de cockpit met Jimmy onderweg naar Walewijn maar we moeten geld verdienen anders kunnen we de hypotheek van deze bak niet betalen en dan heeft niemand meer een baan hier."

Henk steekt voor de verandering nog een sigaret aan en blaast de rook uit. "De opdracht begint morgen om 3 PM dan komen onze gasten, laten we zorgen dat we dan zal gereed mogelijk zijn. Sai als jij nog uitzoekt hoe het met die vluchtelingen gaat en wat we daar kunnen betekenen dan komt het allemaal goed."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 21-02-2019 22:23

" ja ik woon daar al. is mooi gezegd. Maar het is echt een zooitje met die draden daar. Connecties kan ik voor je maken maar later koppel ik alles wel echt goed aan elkaar. Ik heb pas een console af." reageert Jimmy

"Maar ah, in verband met al die camera's... moet ik nog een speciale rol aannemen of mag ik gewoon mezelf zijn?" grapt hij.

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 21-02-2019 22:25

call kijkt bedenkelijk.

'We zouden misschien een patch kunnen aanleggen, tijdelijk, maar dan naar éen plek op éen scherm in de cockpit. dat kan.. in een avond. en wellicht kan je me nog even de data sturen van onze klant, dan kan ik ze ook nog natrekken als je security crew, kapitein.' dit laatste klinkt wat sarcastich.

'maar wat zaken afronden voor morgen, en dan na de trip nog een dag of 5 algemeen. Exclusief jou paneel.'

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 21-02-2019 22:31

'Wees gewoon jezelf, Jimmy.' Zegt Sai. 'En niet teveel naaktlopen in de publieke ruimtes. en bedenk, niemand kijkt ernaar, maar we kunnen beter nazoeken als er iets mis is gegaan, of als er iets mis gaat. En na elke trip doen we data dumps.'

"Maar, Henk, ik denk dat voortaan.. of volgende keer een 48 uurs vertrek beter is. We hebben nu wel erg krap de tijd om nog alles te regelen.'
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 22-02-2019 12:01

"ik stuur je de gegevens door." Antwoord hij Call. "Fijn dat het allemaal zo snel geregeld kan worden."

Dan kijkt hij Sai aan, "ja maar we moeten toch geld verdienen en dit lijkt me een mooie kans en goeie cash. Maar je hebt gelijk, ik zal procedures volgen. Eerst klanten door Call laten checken en minimaal 48 uur van te voren zodat we kunnen voorbereiden."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 22-02-2019 19:47

"nou ik pak nog even een broodje en dan ga ik aan de slag. "Zegt Jimmy. Tegen Call zegt hij " laat me masr even zien zo waar je wat aan wil hangen. Er lust al genoeg elektriek hier door elkaar op dit schip daar kan nog wel wat bij."

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 22-02-2019 20:03

Sai zwaait al met zijn comm dat hij zit te lezen en lepelt met eetstokjes de kom leeg. hierna klinkt enig grondig geslurp.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Plaats reactie