In de keuken van dropship Starling

De crew keuken van dropship Starling
Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 22-02-2019 20:05

Call knikt. Ze eet eerst haar mond leeg.

"Is goed, ik maak eerst even de hal hier af en vind je dan wel."

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 26-02-2019 11:40

Henk kijkt een beetje gekweld. "Ik zal het papier werk in orde maken voor de opdracht en bij tactical en vluchtplan indienen." Hij tikt op zijn com. "Moeten we nog. Speciale dingen hebben voor we gaan? Ik kan wel eens kijken of ik inkopen kan doen."

Hij neemt een hap van een broodje, "Sai weet jij of we nog papieren nodig hebben om vluchtelingen mee te mogen nemen?"
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Jimmy Barnet
Berichten: 156
Lid geworden op: 13-11-2017 20:38

Bericht door Jimmy Barnet » 27-02-2019 21:36

Jimmy gritst toch nog een broodje mee voor hij op staat, terwijl hij zijn mond nog vol heeft. Hij zwaait even dat ie weg gaat en pakt zijn apperaatje mee alvorens hij weer naar de cockpit verdwijnt.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 01-03-2019 13:28

Sai kijkt op van lezen.

"Normale inkoop verdeling lijkt me. Jij de hardware (Shit voor Starling, brandstof etc) en ik doe wel voedsel. Enn.. ja. Je even aansluiten bij een colonial Red alarm kost wat papieren. Sterker nog, we moeten wat meer mensen mee als tijdelijke crew. Een eerste hulp arts, ik denk 2 meer stewards voor catering."

Hij kijkt tevreden Jimmy na die eten meeneemt.

"Gezien onze klasse schip kunnen we rond de 30 man per trip meenemen. De dropship trip heen en weer naar de opvang schepen in orbit is 4 uur heen en 4 uur terug, dus in drie dagen kunnen we.. zeg uurtje voor uitladen en inladen.. ongeveer 8 trips maken."

Hij ziet Henk bezorgd kijken, en knikt.

"Ja, dat is een bak werk. Maar je kan niet als dropship naar een colonial red evacuatie locatie gaan zonder mee te werken. Je weet wat de straffen zijn." hij tikt wat op zijn comm.
"Het goeie nieuws is dat het het standaart evacuatie tarief betaald, 25 mil per persoon. 4 keer 30 keer dat, reken maar uit. en de rekening gaat automatisch naar de Walewijn BV ghehehe.. we gaan er goeie winst op maken, zelfs zonder de klanten van jou tripje. drie miljard."
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Magiel
Site Admin
Berichten: 213
Lid geworden op: 25-08-2017 11:18

Bericht door Magiel » 01-03-2019 13:35

[Geld: Je trekt er 4 nullen vanaf. Dus 10.000 = €1 en koop je pakje kauwgum voor. dus 3.000.000.000 = €30.000]

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 01-03-2019 16:17

"ik zal de papieren gaan regelen voor evacuatie en hardware inkopen." Henk stopt zijn com weg. "Ik ga even kijken of ik deal kan krijgen op brandstof.". Hij kijkt Sai aan. "Wil jij extra mensen regel in de clan of zal ik kijken of blacky nog een paar mensen weet. Ik ben geregistreerd eerste hulp 1 en 2 dus dan hoeven we maar 1 extra ehbo'r."

Henk pakt zijn sigaretten en kijkt hoeveel hij er nog heeft. "Kun je ook sigaretten regelen als je eten koopt Sai?"vraagt hij. Dan steekt hij een sigaret op een legt het pakje met twee sigaretten erin op de tafel. "Bel maar op mijn com als er iets is anders ben ik over een uurtje terug."
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 13-03-2019 19:20

"Sgoe." zegt Sai afgeleid.

Kijkt dan op als Henk de keuken uitloopt.

"En bedenk even dat als jij heroïsch aan het piloten bent er nog maar een ehbo'r is en dat met max lading een boete kan geven.."

De keukendeur gaat dicht achter henk.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 14-03-2019 20:40

Als iedereen weg is zit Sai nog een tijdje te roken en op zijn comm te typen, planning en wat chats naar de Djengi clan.

Dan stampt hij de sigaret uit en ruimt de tafel af, lapt het geheel af terwijl hij fronsend het nieuws heeft aangezet op het grote scherm boven de keuken tafel. Hij laat het geluid uit maar de beelden spreken boekdelen. Weer dooien in Tortuga Cargo. Een schietpartij die zo uit de hand liep dat de dropo's de lokale security moest helpen.

[SL Note:
Sinds de party terug is heeft iedereen weer zijn data gedownload, je eigen tv shows en films, chats en post, en je vlogs en nieuwsfeeds. Tortuga heeft éen eigen nieuwszender, soort non-stop CNN-Tortuga, die een aantal herhalende nieuwsshows heeft en verder veel nieuws over niks, lokaal nieuws.
Sinds iedereen terug is werd er snel duidelijk dat er recentelijk veel meer onmin is tussen de 'grijze' criminele bendes die in de buik leven van Cargo. Vooral geconcentreerd binnen de Han clans..
Het is voor iedereen duidelijk dat de laatste avonturen op de Starling hiermee te maken hebben.
De onmin is al voor de Starling's terugkomst uitgelopen op liquidaties en kleine aanslagen, wat zeldzaam is op Tortuga.]

Sai pakt dan het grote scherm over met zijn comm, trekt ergens een groter keyboard vandaan en begint de bestellijsten en vergunningen aan te vragen.
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

HenkPot
Site Admin
Berichten: 438
Lid geworden op: 25-08-2017 12:32

Bericht door HenkPot » 15-03-2019 20:04

Henk komt de keuken binnen, hij kijkt erg in zijn nopjes. "Sai het zal je goed doen, ik heb naar je geluisterd. Ik heb twee medics voor de trip. Verder is alles geregeld voor de vlucht."

Henk gaat zitten aan de tafel. "Klik Kunt eens wat ik vond, een schouder holster, nu kan ik eindelijk meer wapens bij me dragen zonder dat ik een enorme tas mee goed te dragen. "

Dan pas merkt hij het grote scherm op een gaat kijken. Hij steekt een sigaret op een kijkt zwijgend naar de beelden.
As soon as I saw you, I knew an adventure was going to happen.

Sai Djengi
Berichten: 215
Lid geworden op: 25-08-2017 12:05

Bericht door Sai Djengi » 15-03-2019 21:16

Sai faked een hartaanval. "Hij heeft geluisterd!"

Hij bekijkt het holster eens. "Ziet er goed uit. Kan je ook meer wapens meeslepen." Hij tapt met zijn vingers op de tafel.

"Boodschappen zijn besteld en worden binnen 12 uur bezorgd. En ik zat te denken aan appeltaart."
'De berg is hoog, maar de vlinder tild de kat op.'

Plaats reactie